vrijdag 23 september 2011

Ingericht

Vandaag alles wat ik van de week gemaakt heb bij elkaar gevoegd in de vensterbank.


De Boskabouter van Pippilotta in een halve maan die mijn vader voor me in elkaar gelast heeft. Samen met de eekhoorns van handwerkatelier Sari en 2 paddestoelen die ik bij de bloemist gekocht heb.

De hertjes zijn van Poppedijn en de egels van het patroon van Septemberspring. Het uiltje en de varenbezweerder zijn pakketjes van Ellen Soares.


Ben nu nog bezig aan een pakketje van Inspiree "de vier seizoenen"en een vliegenzwamdame van Ellen. Dat lijkt me voorlopig wel genoeg.
Daar ben ik voorlopig wel even zoet mee ga op het moment weer teveel doen terwijl ik nog steeds aan het herstellen ben van een schouderoperatie.
Ik heb zolang niet kunnen knutselen dat ik het allemaal in wil halen, maar dat gaat natuurlijk niet. Dus het tempo gaat iets omlaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten