zondag 2 oktober 2011

2 oktober

Woensdag heeft mijn jongste een feestje. Sinds een ander vriendinnetje een klein pakje kreeg (en ik het zo raar geven vond) maak ik er altijd wat van vilt voor de meiden bij. Deze keer een poes! De jarige heeft een paars met roze kamer dus vond ik dit wel toepasselijk.

Eigenlijk horen er nog snorharen op, maar ik weet niet of ik dat nog ga doen.




Verder ben ik nog bezig met een vogeltje van ijzerdraad te bekleden met kraaltjes. Zoals te zien is moet het ijzerdraad wat dikker het is nu te gammel om op te hangen. Morgen neemt Jurgen van de fabriek ijzerdraad mee en dan ga ik het opnieuw proberen. Heb dit afgelopen april in Zweden in een winkel gezien en dacht dat moet ik zelf toch ook kunnen. Nou er zit best aardig wat werk in.
Groetjes Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten