vrijdag 28 oktober 2011

28 oktober 2011

Vandaag een gezellig dagje handwerkbeurs gehad.
Hier de buit!!!!

Een kerststalletje van de vrolijke viltvriendjes en het nieuwe pakketje van Tintangel Miny in haar badkamer. In de 50% kortingbak van atelier de Klaproos een Jozef, maria en kerstkindje van Lindelicht.
Bij Poppejans heb ik het pakketje van Tintangel vandaan en nog wat touwpopjes en zwarte pieten haar.

Bij Handwerkatelier Sari 2 patronen van de nieuwe sneeuwpoppenkrans en van een winterwandkleedje.

Bij Happy stitchers heb ik Henrietta Turtle gekocht een materiaalpakket met patroon. Handig gelijk alles erbij. Soms koop ik ook alleen een patroon, maar dan kan ik er nooit de goede stoffen bij vinden.

Verder zpagetti met een patroon van een tas en een bamboe haaknaald. Kijken of me dit ook lukt. Het is in iedergeval een rage het was super druk bij die stand.

Bij de catering was het erg lang wachten vandaar dat we even de Ahoy uit zijn gegaan om wat te eten. Vlakbij zit winkelcentrum Zuidplein en daar bij de xenos heb ik dit pakketje gekocht leek me leuk voor Julia om te maken.

Deze egel stond daar ook. Gemaakt van stro en takjes en nu helft van de prijs. Ja dan is tie van mij. Had hem ook al bij van den Hurk in het tuincentrum gezien. Daar vond ik het al een schatje, maar nu dat hij afgeprijsd was kon hij mooi mee.

Zo en nu met de beentje op de bank bijkomen mijn voeten hebben wel wat rust verdiend.
Groetjes lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten