vrijdag 18 november 2011

18 november 2011

BEDTIJD!!!

Dit is 1 van de nieuwe pakketten van Atelier Tintangel. Ik heb hem van mijn zusje kado gekregen, omdat ik zoveel voor MAUD had gemaakt.
Was niet nodig natuurlijk ik vind het veels te leuk om te knuteselen, maar ik was er wel erg blij mee.


Morris en Miny staan met hun kinderen voor de kachel. Ze hebben hun schoentjes gezet en zelfs aan een wortel voor het paard van sinterklaas is gedacht. De kachel brand lekker warm en hun bedjes staan al klaar.
Wat zal de goede sint hun brengen????

Afgelopen zaterdag had ijn jongste een kinderfeestje dus maar weer iets van vilt erbij gepakt.
Een dame van atelier Jit Design!

Verder met van alles bezig geweest, maar nog niets om te laten zien. Ben ook met haken begonnen, maar dat kost best veel tijd.
Groetjes en een fijn weekend allemaal!
Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten