woensdag 28 december 2011

28-11-2011

Vandaag is onze PIP naar de kapper geweest zie hier het resultaat.
Ervoor!

En dan hier erna!



Verder heb ik vandaag een kastje gekocht om beneden mijn hobbyspullen in kwijt te kunnen. Manlief wordt gek van alle spullen die verspreid overal liggen. Op zolder heb ik een hele kast en opberg mogelijkheid, maar er werkt toch niets zo lekker als beneden.

En als laatste een foto van mijn letterbak die Jurgen voor me gemaakt heeft en nu al vol staat. Er staan viltpakketjes van atelier Tintangel in en kerstdecratie. Ik wil er graag alle muizenpakketjes die ik maak bij elkaar erin zetten. Ben nu bezig met de oudjaar verzie van Morris en miny.

Groetjes lisette

1 opmerking:

  1. Mooie opbergkast en je letterbak ziet er ook super uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen