maandag 5 december 2011

5 december 2011

Hallo allemaal,
Wij hebben de sinterklaas al achter de rug. Allebei de dagen in het weekend hebben we het gevierd. Zaterdag bij mijn eigen ouders daar hebben we lotjes getrokken. Mijn oudste dochter had mij en toevallig had ik haar getrokken.
Dit had ze voor me gekocht.

Twee haakboeken die ik erg graag wilde hebben en kaarsen en engeltjes. Ik ben gek van engeltjes met de kerst ze had dus precies alle dingen gekocht waar ik ontzettend blij mee ben.

Bij mijn schoonouders waren we zondag daar heb ik een boedha beeldje voor de pandora armband gekregen en een theepot van Blond amsterdam de "I love holland versie". Ook weer ontzettend verwend dus.

Ik ben ook nog aan het haken geweest een patroon van koekidoo een engel.
Zie hier het resultaat.
Groetjes lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten