zondag 5 augustus 2012

De vakantie werkjes!

Als 1ste heb ik 2 fotolijstjes gehaakt. Het zijn de ringen van Echtstudio die gebruikt worden bij de "lovebirds".
Met een foto insteekmapje erachter een leuk fotolijstje. Heb alleen een breder randje gehaakt.


Heb de witte zo gelaten en de rode met een lintje en strikje wat opgepimpt, maar je kunt er bv ook pailetten op doen of kralen varatie mogelijkheden genoeg.


Verder dit Beertje. Hij is niet erg goed gelukt dus hij gaat nog een keertje in de herhaling heb denk ik teveel in de zon gezeten toen ik deze maakte.


Ben nu bijna klaar met een groter project twijfel nog of ik hem zal laten zien. Hij is namelijk voor mijn zusje die ik oktober is uitgerekend. Heb een jongensvariant af nu nog een meisjesvariant.
Hoop tussen door ook nog aan de gang te gaan met vilt begin het te missen nu dat ik de hele tijd aan het haken ben.
Maar er zijn wat dingen die af moeten en ook 1 viltding wat voor de bevalling af moet komen. En het is zo oktober.
groetjes lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten