donderdag 30 augustus 2012

Kadootje!

Dank jullie voor alle felicitaties die ik heb gehad. Ik word er verlegen van.
Gisteren kwam mijn vriendin uit Haarlem een dagje hierheen nog voor mijn verjaardag en die had een bijzonder kado bij zich.


Een zonnebloem die zij zelf heeft gemaakt van fietsbanden. Onzettend mooi gedaan!
Van een afstand lijkt het net lood ik ben er erg blij mee.

Verder heb ik een boek via hier aangeschaft het is in het frans, maar ik was verliefd op het muisje voorop.


Deze knuffels staan er allemaal in.

Verder heb ik ook nog wel wat afgemaakt. Er was een reactie op het tasje van mei die ik voor mijn nichtje heb gemaakt of ik die op bestelling wilde maken.
Er was alleen niet heel veel tijd voor dus ik kon niet dezelfde haakkatoen meer bestellen als de andere. Dus met dubbele draad gehaakt dat hij toch iets grover werd.
Het is niet zo geworden als ik had gewild en het is niet mijn mooiste werk maar toch hier de foto.

Ook 1 van de muziekdoosjes is verkocht het maakte haar niet uit welke dus het ligt eraan of ik een neefje of nichtje krijg. Volgens haar waren ze in het echt mooier dan op de foto hopelijk is dat straks opgelost door foto's te maken met de fotostudio van mijn verjaardag.
groetjes allemaal,
lisette

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloem, knap gemaakt. Jij bent nog wel even bezig als ik dat nieuwe boekje zie. Leuke dingen staan er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van Harte.
    Mooi boek. Voor mij zou het niet te volgen zijn.
    Je tasjes zijn schattig.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen