maandag 27 augustus 2012

Kort berichtje!

Even een kort berichtje tussendoor! Wil eigenlijk elke week wat laten weten, maar soms lukt dat niet. Vorige week had ik het vrij rustig wat werk betreft.
Weet niet of het bekend voorkomt, maar juist dan doe ik dus eigenlijk weinig. Heb dus niets afgemaakt om te laten zien.
Kan beter druk zijn dan hobby ik meestal ook meer raar maar waar!

Gisteren was ik jarig. Van mijn man heb ik zilveren oorbellen gehad.

Van mijn dochters dit schattige hartje van schelpjes en een opvouwbare fotostudio, waardoor ik hopelijk straks betere foto's kan maken van de dingen die ik maak.

Van mijn zusje heb ik een onzettend leuk haakboek gekregen+ 2 bolletjes haakgaren en een kadobon van de Hema.

Maud ( die volgende week 3 jr word ) heeft deze voor me gemaakt.
Lief he!

Verder heb ik geld gekregen om zelf op de kreadoe uit te geven. Ik weet nog niet zeker of ik zal gaan, maar anders kan ik er dus leuk van shoppen.

Ik hoop volgende week weer wat te laten zien.
groetjes lisette

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!
    Het klinkt mij wel bekend; veel tijd en niets gedaan krijgen tegenover druk en ook nog veel hobbyen. het geldt voor mijn huishouden ook; dat doe ik ook sneller als ik druk ben....
    Een remedie heb ik nog niet gevonden...

    groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ilse. Gelukkig ben ik dus niet de enigste overal druk mee ( vooral in mijn hoofd) maar niets uit de handen laten komen. Deze week is het weer wat drukker met werk dus waarschijnlijk maak ik dan wel wat af.
      gr lisette

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! Je hebt super leuke dingen gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je verjaardag. Je bent goed verwend zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met jeverjasrdag, wat een mooie dingen haak ji, prachtig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen