zaterdag 11 augustus 2012

Meisjes muziekdoosje!

De meisjesversie is ook af. Een lief schaapje in het licht roze met grijs.




Het patroon is het schaap Floortje van Christel Krukkert met de armen van de apen en dan zittend ipv liggend. Ik heb het wollige gedaan met Phildar Teddy en ik moet zeggen het viel me niet tegen het ging aardig.
Ik had eerst een strikje in gedachten om het een echt meisje te laten zijn, maar de dames hier vonden een bloemetje leuker.
Foto's maken is nog steeds niet echt een sterk punt in het echt is het allemaal veel mooier, maar ja. Eind van de maand ben ik jarig en dan wil ik graag zo'n fotostudiootje wat ingeklapt kan worden. Hopelijk kan ik dan wat betere foto's maken ( al blijft de fotograaf hetzelfde)
Ga nu verder met mijn viltprojectje.
groetjes en een fijn weekend,
lisette

2 opmerkingen: