donderdag 13 september 2012

ooievaars op nest!

Het begint nu op te schieten over ongeveer 4 weken word mijn neefje of nichtje verwacht.
In plaats van een ooievaar in de voortuin heb ik 2 ooievaars op een nest gemaakt met een vlaggenlijn er tussen waar dan straks de naam op komt te staan.
Annika denkt dat het een jongen is ik verwacht toch een meisje. Dit is de blauwe variant, maar er ligt dus ook een roze.


Ik vind het mooier als er voor en achter de naam een leeg vlaggetje is dus ik heb wel de hoeveelheid letters gevraagd.



Het patroon is van "de vrolijke viltvriendjes" ik heb het een paar maal vergroot.

Verder heb ik van Leonie een award ontvangen daar kom ik morgen op terug.
groetjes lisette

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi! Ik weet zeker dat je zus er heel blij mee is. Fijne dag nog, Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee!!!! Ik vind ze super!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!!! Nog even afwachten welke kleur slingers er aan moeten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit zeg. Heel origineel. Ben benieuwd wie gelijk gaat krijgen wat betreft het geslacht.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewe;dig wat een idee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke Ooievaars ... erg leuk bedacht en uitgevoerd !

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen