dinsdag 16 oktober 2012

Leuke post!

Vandaag bracht de postbode mij twee enveloppend de 1e wist ik dat waren de granny's van de travelling granny's swap.
De 2e was een verrassing en wat voor 1. Het pakketje van mijn swapmaatje Tinie.

Ik heb echt een super leuke spulletjes gehad. Echt Tinie wat heb je een aandacht besteed aan het pakketje en precies wat ik leuk vind.
Zo apart dat iemand die je helemaal niet kent zoiets moois voor je maakt ( dat is al bijzonder) maar dan ook precies "de goede snaar raakt"
Hier zien jullie de spulletjes die ik heb gehad.




En kunnen jullie je voorstellen hoe blij ik ermee ben? super toch.

Dit heb ik voor Tinie gemaakt en toevallig ook gisteren op de post gedaan.


Voor de travelling granny's heb ik deze gemaakt.

Deze kreeg ik vandaag.

Vanmiddag hebben Julia en haar vriendinnetje + moeder en zusje een middagje hier geknutseld. Het is alleen nog niet af dus morgenvroeg komen ze nog een ochtendje.
Gezellig toch. Morgen het resultaat.
groetjes lisette

5 opmerkingen:

  1. Hoi Lisette, Ik ben zo blij dat je de cadeautjes leuk vindt. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft. Het is zo leuk dat je iets maakt voor iemand die je niet kent, alleen via het bloggen.Ik heb nadat ik je naam had doorgekregen je blog goed bestudeerd en vond dit perfect om voor jou te maken. Veel groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jullie hebben mooie pakketjes voor elkaar gemaakt!
    Gezellig dat samen knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij. Heerlijk toch!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk wat jullie voor elkaar hebben gemaakt. Het is toch altijd spannend. Maar voor jullie geslaagd zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie een leuke dingen voor elkaar gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen