woensdag 7 november 2012

Tutdoekje!

Ik ga morgen eindelijk het draakje naar zijn nieuwe baasje brengen en ik wilde daar graag wat extra's bij maken.
Op het blog vanmarijke stond een leuke link naar een gratis patroon voor tutdoekjes. Marijke was zo lief om deze te vertalen voor mij.
Het uiltje sprak me gelijk aan en deze heb ik dan ook gemaakt in de kleuren die aangegeven stonden, omdat ik dat wel bij de draak vond passen.


Ook heb ik een kleppetje verder afgemaakt.

En op het model.

Groetjes lisette

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tutdoekje. Mooie kleurtjes en een mooi uiltje!
    Leuke pet en een leuk model, staat haar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk geworden. Het uitlje maakt hem extra bijzonder. Met de pet gaat ze vast veel aandacht op school krijgen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He San, dat heeft je moeder goed gedaan. staat je leuk.
    Tutdoekje is ook leuk, ben gek op uilen.

    Groetjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb je snel gemaakt en wat is 'ie leuk geworden!! De vertaling + die van de onderdeeltjes (dat moet ik nog doen) zet ik binnenkort op m'n blog. Britt-Marie heeft toestemming gegeven.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tutdoekje heb je gemaakt en die kleurtjes zijn ook prachtig. Grappig met het slapende uiltje, enuhh je model ziet er ook goed uit.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen