woensdag 30 oktober 2013

Pieten pakhuizen!

Nadat hier alle emoties weer een beetje in rustig vaarwater kwamen ben ik toch maar verder gegaan met de pieten pakhuizen van Atelier de vrolijke viltvriendjes.
Mijn buurvrouw, haar moeder en mijn zusje wilde allemaal een pieten pakhuis, maar kwamen zelf niet echt op gang en hadden ook nog weinig met vilt gedaan dus of ik wilde helpen.
In totaal moeten er 5 huizen komen ik heb er twee voor mijn rekening genomen. En pakhuis van Fresco vilt en een van sprookjes vilt voor mezelf.
De pieten komen nog, maar ik wilde toch al de pakhuizen laten zien.

Het Fresco vilt pakhuis.
 
En het sprookjesvilt pakhuis.
 
Nu nog de pietjes die maken het natuurlijk helemaal af. Rolstoel piet en de ballonnenpiet zijn toch
wel favoriet van mij dit jaar al vind ik muizenpiet en natuurlijk het paard van sinterklaas ook erg leuk.
Daarna is het weer tijd om wat te gaan haken zit nu zo in de sinterklaassfeer dat ik ook nog niet aan mijn dromenvanger ben begonnen dus dat moet ook nog even tussendoor.
tot snel,
groetjes lisette

6 opmerkingen:

  1. Ow, wat een leuke pakhuizen! Maar jeetje, zoveel pakhuizen.... ik vind 2 al veel. Succes, hopelijk beleef je ondanks de werkdruk er toch veel plezier aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pakhuizen, die zijn vast flink wat werk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig allebei. Ik lees dat jij je de komende tijd niet hoeft te vervelen. Succes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Sinterklaaspakhuizen. Daar wil ieder Pietje wel een plekje krijgen.
    Hier worden de kinderen vast vrolijk van.
    Succes met het maken van de Pietjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden.
    Op school komt er bij ons ook een.
    Gelukkig hoefde ik hem niet zelf te maken.
    Succes met de pietjes.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw die is inderdaad erg leuk geworden, die wil ik ook wel maken, ben benieuwd hoe je lamp gaat worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen