vrijdag 9 mei 2014

Wandbord!

Toen ik het boekje van Anja Toonen zag was ik gelijk verkocht. Dit is het eerste wandbord en met recht een uit probeersel. Ik heb hem met haaknaald 5 gehaakt, maar hij blijft toch wat aan de kleine kant. Ook de manen van de
zebra mogen wat langer worden. Het probleem zit hem in het feit dat ik erg vast haak.
Daardoor kreeg ik ook wat last van mijn schouder door alle randjes die in het patroon zitten. De volgende haak ik met dubbele draad en een stuk losser. Er zitten hier heel wat verbeter puntjes in, maar dat geeft niet het was om even te kijken hoe hij werd.



Groetjes en iedereen een heel fijn weekend gewenst.
lisette

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het wandbord hartstikke leuk. Bestaat er ook een neushoorn versie?
    Fijn weekend, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er staan 10 dieren in Tinie waaronder ook een neushoorn. Je kunt op www haakpret.nl kijken dan zie je ze allemaal. Er staan hele leuke tussen.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk wandbord. Ik vind de zebra er grappig uit zien. Goed om voor een volgende bord al te weten wat je anders gaat doen. Zo krijgt ieder dierenbord een andere look.

    Groetjes, Margaret

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel leuk geworden, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor zo'n beestje pijn moet lijden ;-) Hij verdient in ieder geval wel een mooi plaatsje aan een wand, want hij is veel te leuk geworden om hem in een kast te leggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen